Nie je e-shop ako e-shop (1)

V centre našej pozornosti – zákazník

Počas SAP Customer Experience Day (dňa 17.10.2018 od 12:00 h.) v reštaurácii FACH, na Ventúrskej 10 v centre Bratislavy, vystúpime s prezentáciou na tému Praktické skúsenosti s budovaním modernej omnichannel platformy.

SAP Hybris Product Content Management (PCM) je platforma pre prezentáciu firemného katalógu online. Slúži pre správu obsahu a artiklov (tovarových položiek). Medzi jeho najväčšie výhody patrí možnosť servírovať obsah z jedného miesta do všetkých predajných kanálov. Umožňuje tak zjednotiť vzhľad, formu a spôsob komunikácie smerom k zákazníkom. Jeho funkcie sa dajú pomerne jednoducho rozširovať pomocou extenzií. Dá sa tiež vyberať z množstva pripravených extenzií, ale zároveň aj vyrábať svoje vlastné.Image title

Sprostredkujeme Vám skúsenosti z implementácie našich projektov a od našich zákazníkov. Dozviete sa, ako klienti s našou pomocou riešia výzvy dnešnej doby, kde v centre našej pozornosti stojí zákazník.

Účasť na SAP Customer Experience Day je bezplatná, avšak počet miest je limitovaný. Pre informácie o programe akcie a registráciu kliknite na odkazy.

Keď ste naposledy niečo kupovali, ktoré predajné kanály ste použili?

Zrejme ste začali s výberom na smartfóne alebo notebooku. Podľa typu produktu ste sa išli pozrieť do kamennej predajne, nImage titleech viete ako to naozaj vyzerá. Prečítali ste si referencie a názory iných spotrebiteľov alebo ste porovnali technické parametre produktu, a na to ste znovu použili smartfón alebo desktop. Počas výberu produktu, vám prišla mailom ponuka zľavy, lebo ste verný zákazník. Mail s ponúkanou vernostnou zľavou  sa vám ihneď zobrazil na smartfóne. Objednávkový proces ste nakoniec mohli dokončiť na jednom zo zariadení alebo v kamennej predajni. „Cestu“ tovaru k vám ste mohli sledovať online. Tovar vám priniesol kuriér alebo ste si ho vyzdvihli na vybranom mieste dodania.

Zákazníci sa správajú rovnako ako my a očakávajú, že cez každý predajný kanál môžu realizovať komfortne a bez obmedzení každý krok nákupu.

Fungujú vaše procesy nákupu, propagácie, kampane tak, že by ste s nimi prejavili spokojnosť aj ako zákazník?

  • Publikujete nové produkty (popis, parametre) jednoducho? Máte nastavený reťazec udalostí?
  • Poskytujete zákazníkovi rovnaký obchodný zážitok bez ohľadu na použitý typ zariadenia (jednotný vzhľad alebo poskytované informácie)?
  • Máte uloženú databázu z e-shopu a z mobilnej aplikácie k e-shopu na jednej lokácii a využívate jednu platformu pre B2B, B2C alebo B2B2C?
  • Viete čo máte aktuálne na sklade aj keď klienti nakupujú cez rôzne predajné kanály?
  • Spravujete dáta o zákazníkoch a ich nákupnom správaní v jednom dátovom centre so zabezpečením pravidiel bezpečnosti?

Príďte sa s nami porozprávať o možnostiach, ktoré máte. SAP Hybris Product Content Management je jedna z nich a môže byť odpoveďou na otázky položené vyššie.

Klienti, ktorí majú implementované riešenie SAP Hybris konštatujú:

  • 63 % zákazníkov radšej spolupracuje so spoločnosťami, ktoré prinášajú/poskytujú lepšiu zákaznícku skúsenosť
  • v priemere 40 % nárast predaja online
  • podpora oboch B2B aj B2C procesov na jednej platforme

Avšak aj najlepší SW nástroj potrebuje byť sprevádzaný ruka v ruke zmenou obchodnej stratégie, procesov a uvažovania celej firmy.

Mohlo by vás zaujímať